loading...
دانلود بازی و فیلم و...
aref&amir بازدید : 2 شنبه 06 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Shadowrun Dragonfallافزونه یا DLC جدید بازی Shadowrun Returns است که مستقل از نسخه های قبلی عمل کرده و نیازی به نصب آنها ندارد ، بازی Shadowrun یک بازی فانتزی و علمی در سبک نقش آفرینی (rpg) و تاکتیکال است . این نسخه از بازی شامل یک کمپین کامل است که بیش از ۱۲ ساعت گیم پلی خواهد داشت همچنین شما در این بازی به یک شهر جدید پا میگذارید که از یک محیط گرافیکی زیبا و با کیفیت استفاده میکند در کنار آن شخصیت های جدیدی به بازی اضافه شده و آهنگ های جدید که توسط Sam Powell  آهنگساز عنوان Shadowrun Returns سگا جنسیس ساخته شده.یکی دیگر از ویژگی های بازی Shadowrun Dragonfall هدایت یک تیم کوچک در بازی توسط شما است که هر کدام از آنها دیدگاه ها و ویژگی های خاصی دارند و شما باید با توجه به ویژگی های آنها در ماموریت ها از آنها استفاده کنید.چند سلاح جدید هم به بازی اضافه شده از جمله sniper rifle, explosive grenade launcher و …

Shadowrun: Dragonfall PC-RELOADED

 

Shadowrun Dragonfall pc cover small دانلود بازی Shadowrun: Dragonfall برای PC

aref&amir بازدید : 5 شنبه 06 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

سری DeusEx یکی از خوشنام‌ترین و با سابقه ترین های صنعت بازی های ویدئویی به حساب می‌رود. خالقین این بازی، اشخاصی چون وارن اسپکتر و هاروی اسمیت بوده‌اند که آثار ارزشمندشان در تالار مشاهیر این صنعت به ثبت رسیده و برای همیشه ماندگار خواهد ماند. Deus Ex در دو نسخه ابتدایی خود یکی از اصلی‌ترین کاندیداهای بهترین بازی سال بود و نسخه سوم هم که سال ۲۰۱۱ منتشر با میانگین امتیازات ۹۰ توانست از دیدگاه بسیاری منتقدین لقب بهترین Role-Playing Game سال را کسب کند. سال ۲۰۲۷، چند سال پیش از جریانات بازی Deus Ex: Human Revolution ، و پس از اتفاقات رخ داده در رمان Deus Ex: The Icarus Effect ، بن ساکسون در تلاش برای نجات زندگی خودش است. سال ۲۰۲۷ انسان‌ها در عصر طلایی تکنولوژی و علوم هستند. ظاهر سربازها متفاوت شده و Augmentation اصل اول تبدیل شدن به یک سرباز قدرتمند شده. با پیشرفت تکنولوژی سربازهای نیمه انسان و نیمه ماشین، وسایل و قدرت‌های ماوراءالطبیعه‌ای دریافت می‌کنند که آنها را به شکل ربات‌های انسان نما تبدیل کرده. اما در اصل، این سربازها بُعد انسانی خود را از دست نداده‌اند. بن ساکسون یک سرباز ارتقاء یافته‌ی سابق نیروی هوایی ارتش بریتانیا بوده که حالا برای خودش می‌جنگد و به سازمان خاصی وابسته نیست. ساکسون و همکارش آنا کلسو دچار واقعه‌ای ناگوار شده‌اند و بدبیاری پشت سر هم برای شان اتفاق می‌افتد. تا اینکه دنیا به آنها پشت می‌کند و داستان بازی از اینجا آغاز می‌شود.

Deus Ex The Fall PC-RELOADED

 

Deus Ex The Fall pc cover دانلود بازی Deus Ex The Fall برای PC

 

aref&amir بازدید : 6 شنبه 06 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

عنوان نقش آفرینی Final Fantasy VIII اولین بار در سال ۱۹۹۹ توسط استودیو Square Product Development Division 1 برای دو پلتفرم pc ,play station از سوی شرکت  Square Enix راهی بازار گشته و توانسته ۸٫۵میلیون نسخه کپی به فروش برساند. حال شرکت Square Enix نسخه ریمیک آن را که از Steam cloud و آچیومنت ها پشتیبانی می کند در شبکه استیم با قیمت ۱۱٫۹۹ دلار در دسترس برای گیمرها قرار داده است و بازی دارای ویژگی های جدیدی نسبت به آن نسخه ی ۱۹۹۹ می باشد و یکی از آن ها اضافه شدن ویژگی  Magic Boost می باشد، این ویژگی سبب این می باشد که دشمنان را با یک باس فایت زیبا از صحنه ی روزگار محو کنید !

Final Fantasy VIII PC-iNLAWS

 

Final Fantasy VIII pc cover دانلود بازی Final Fantasy VIII برای PC

aref&amir بازدید : 2 شنبه 06 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Cabela’s Big Game Hunter: Pro Hunts بازیکنان را در نقش چهار شکارچی حرفه ای قرار می دهد، که عبارتند از: Wade Middleton، Jim Shockey، Ralph و Vicki Cianciarulo. مکان هایی که شما در آن به ماجراجویی می پردازید، در چهار مکان مختلف آمریکای شمالی رخ خواهد داد؛ هر کدام از این مناطق دارای آب و هوای متفاوت و گونه های مختلف جانوران می باشد. عنوان Cabela’s Big Game Hunter: Pro Hunts پلیرها را به صورت یک چکارچی حرفه ای در خواهد آورد.  شکارچیان و شخصیت های اصلی این بازی Wade Middleton, Jim Shockey, Ralph و Vicki Cianciarulo هستند. حادثه و اکثر شکارهای مد نظر در آمریکای شمالی انجام می شود. هر یک از نقاط مربوطه در آمریکایی شمالی شامل حیوانات خاص خود می شود. از نقاط مدر نظر در آمریکای شمالی می توان جنوب غربی، مناطق جنگلی شرقی و شمال غربی اقیانوس آرام نام برد. بازی Cabela’s Big Game Hunter: Pro Hunts در ۲۶ مارس امسال در استیم و PlayStation Network منتشر خواهد شد. از بازی انتظار می رود که یکی از بهترین های سبک بازی های شکارچی قرار گیرد.

Cabelas Big Game Hunter Pro Hunts PC-RELOADED

 

Cabelas Big Game Hunter Pro Hunts pc cover دانلود بازی Cabelas Big Game Hunter Pro Hunts برای PC

 

aref&amir بازدید : 4 شنبه 06 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

عنوان Castlevania: Lords of Shadow – Mirror of Fate HD داستان Gabriel Belmont و نبرد او با Simon و Trevor Belmont را شرح می دهد. Trevor Belmont به عنوان یکی از شوالیه ها و برادر های شخصیت Gabriel Belmont کاری می کند که پدر او متهم به قتل مادرش شود، همچنین او کسی است که کاملا از خانواده خود جدا می شود و محل اقامت خود را تغیر می دهد و برادر او Gabriel Belmont بر علیه او قیام می کند و بین این دو شخصیت نبردهایی رخ می دهد که این بازی توصیف این نبردها بین این رو برادر را بر عهده دارد. همچنین در کنار مبارزه Gabriel با Trevor پدر این دو برادران هم در علیه Trevor با کمک Gabriel قیام می کند. ر عنوان In Castlevania: Lords of Shadow – Mirror of Fate HD پلیرها با شخصیت های زیاد و متفاوتی، بازی را تجربه خواهند کرد که هر کدام از شخصیت ها دارای قدرت ها و توانایی های خاص خود هستند. همچنین مقدار تکنینک های کومباتی و دفاع در برابر حمله و سلاح های خاص پیشرفت های چشم گیری در Castlevania: Lords of Shadow – Mirror of Fate HD داشته اند.

Castlevania Lords of Shadow Mirror of Fate HD PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۶۸۶ مگابایت به پست اضافه شد|

Update: Crackfix-RELOADED added!

 

Castlevania Lords of Shadow Mirror of Fate HD pc cover دانلود بازی Castlevania Lords of Shadow Mirror of Fate HD برای PC

aref&amir بازدید : 2 شنبه 06 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

در کوچه ای تنگ و تاریک ایستاده ای و از ترس تک تک سلول ها و اندام هایت به رعشه در آمده اند. خلافکارانی که تا لحظاتی پیش تو را در خیابان های کثیف شهر تعقیب می کردند، حال با سلاح های کشنده ی خود در مقابل تو ایستاده اند. اندام های ترسان و لرزانت هر لحظه تحلیل می روند و شل و ول تر از هر ثانیه به روی زمین می افتی… گریه و زاری، تمنا و خواهش، داد و فریاد برای نجات، هیچ سودی ندارد زیرا خلافکاران شهر دیگر به نزدیکی تو رسیده اند و آماده برای سلاخی کردن تو… حال که مرگ را در دو قدمی خود حس کرده ای به سمت دشمنانت هجوم می آوری ولی همانند قبل اسیر مرگ شده ای و فایده ای ندارد. منتظر معجزه ای و از خدا فقط لحظه ای رهایی از این سگ صفتان را می خواهی که ناگهان… در حالی که چشمان خیست اطرافت را تار میبینند خفاشی بزرگ را میبینی که در حال مبارزه با سگ های کوچه پس کوچه های شهر است. بعد از چند دقیقه تنها در همان کوچه ایستاده ای و پشت سرهم اسمی را زمزمه میکنی، اسمی که امشب جان تو را نجات داده و کم کم در حال نجات شهر آلوده ی گاتهام است… اسمی به نام بـــــــتــــــمـــــن… سال قبل یعنی ۲۰۱۳ ما یک نسخه از بتمن داشتیم که با اسم Batman: Arkham Origins شناخته می شد و هرچند نتوانست دل منتقدا و بازیباز ها را همانند دو نسخه ی قبلی سری Arkham بدست آورد اما برای دست گرمی و دیدار دوباره ی جدال بتمن و جوکر بد نبود. در همان مدت یک نسخه ی دیگر هم از این بازی با نام Batman: Arkham Origins Blackgate توسط استودیوی Armature ساخته شد و برای کنسول های دستی دو شرکت نینتیندو و سونی یعنی ۳DS و PSVita عرضه شد. این نسخه برخلاف کل سری Arkham در محیطی ۲٫۵ بعدی دنبال می شد و داستانی چند ماه بعد از Batman: Arkham Origins را روایت می کرد. بعد از انتشار این دو بازی ناشر این عناوین تصمیم می گیرد که نسخه ی بهتری از Blackgate را برای کنسول های نسل هفتم و کامپیوتر های شخصی منتشر کند

Batman Arkham Origins Blackgate Deluxe Edition PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۱.۹ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Batman Arkham Origins Blackgate Deluxe Edition pc cover دانلود بازی Batman Arkham Origins Blackgate Deluxe Edition برای PC

aref&amir بازدید : 16 شنبه 06 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

این بازی سوم شخص اکشن بوده و در استادیو Tragnarion طراحی شده است. همانطور که از اسم بازی مشخص است شما باید از شیوع یک جتگ یا همان معضل بزرگ جلوگیری کنید، بازی گیمر را به سال ۲۰۲۶ میبرد، جایی که جهان توسط شرکت قدرتمند Nogari تحت کنترل است، این شرکت به یک منبع انرژی قدرتمند جدید به نام ' آمبروزیا ' دست یافته است و خواستار نابودی جهان است. آمبروزیا یک محصول از تحقیقات انجام شده بر روی یک قطعه شهاب سنگ مرموز است که در اختیار Nogari قرار دارد. فقط یک سازمان جرات به مبارزه با Nogari دارد و میتواند آنرا نابود کند، این سازمان طرح تارن "Tarn Initiative" نام دارد که یک گروه ناشناس از خرابکاران هستند و قصد آشکار کردن حقیقت نهفته در پشت آمبروزیا و شکستن چنگال آهنی Nogari در جهان را دارند. شما به اتفاق سه تن دیگر از اعضای این گروه هستید و باید با پایان رساندن ۴ مرحله از وقوع این معضل جلوگیری کنید. بازی Scourge Outbreak با وجود سطحی از گیم پلی وسیع سعی کرده تا گیمر را با وحود ماموریت ها به چالش بکشد، سازنده بازی برای هرکدام از شخصیت ها دساتان متفاوتی را در نظر گرفته و شما در طول بازی از وقایع اتفاق هر شخص با خبر میشوید.

Scourge: Outbreak PC-CODEX

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۲.۵ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Scourge Outbreak pc cover دانلود بازی Scourge Outbreak برای PC

aref&amir بازدید : 4 شنبه 06 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

سری بازی Halo یکی از محبوب ترین بازی های کمپانی مایکرو سافت میباشد. این بازی همچنین یکی از بهترین انحصاری های مایکروسافت است و با فروشی که تا کنون کرده است توانسته در جذب کاربران برای خرید کنسول Xbox بسیار موثر واقع شود . بازی Halo: Spartan Assault یکی از بازی هایی بود که مدتی پیش برای سیستم عامل های آندروید و ios منتشر شد و خیلی ها هم از این بازی استقبال کردند . طبق آخرین گفته های سازنده ی بازی این بازی قرار است در تاریخ ۴ آوریل در شبکه های Steam برای Pc عرضه شود . بازی برای مطابقت با Pc کاملا بروز رسانی شده و کاربران هیچ مشکلی با هدایت شخصیت بازی با ماوس و کیبورد نخواهند داشت . داستان بازی Halo Spartan Assault بین بازی Halo 3 و Halo 4 می باشد و به بررسی ماموریت های اولیه Spartan پرداخته و وضوح بیشتری را به داستان جنگ انسان ها می بخشد. شما در این بازی نقش کاپیتان Sarah Palmer و یا Spartan Davis خواهید داشت و چیز هایی از جنگ بشریت می بینید که تا کنون ندیده اید! Halo Spartan Assault دارای ۲۵ مرحله، چالش هفتگی، بخش امتیازات ایکس باکس و مدال نیز می باشد.

Halo Spartan Assault PC-CODEX

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 2
  • بازدید سال : 27
  • بازدید کلی : 1,175